کاربر گرامی در این صفحه شرایط گارانتی بازگشت وجه و سیاست مرجوعی و عودت برای شما آورده شده است.
شرایط گارانتی بازگشت وجه شاتفاپرس
شرایط گارانتی بازگشت وجه و سیاست مرجوعی و عودت وجه
کاربر گرامی در این صفحه شرایط گارانتی بازگشت وجه و سیاست مرجوعی و عودت در شاتفاپرس به طور کامل توضیح داده شده است. سیاست بازپرداخت و بازگشت فروشندگان شاتفاپرس حداقل 7 روز طول می کشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمیتوانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم. مگر اینکه فروشنده مورد نظر، سیاست مرجوعی و عودت را با شرایط متفاتی قرار داده باشد.
در شاتفاپرس معمولاً کاهای فیزیکی (نوشت افزار) و خدمات ارائه میشوند. برای واجد شرایط بودن برای بازگشت کالای فیزیکی، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.
به طور کلی و عمومی در فروشگاههای اینترنتی چندین نوع کالا از عودت معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم. اگرچه در حال حاضر این کالاها در شاتفاپرس ارائه نمیشوند.
موارد غیر قابل برگشت اضافی:
- محصولات نرم افزاری قابل دانلود
- خدمات انجام شده به صورت کامل
- برای تکمیل بازگشت شما، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.
- لطفا درخواست خود را به سازنده ارسال نکنید.
شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود:
- نشانههای آشکار استفاده و یا انجام شدن خدمات.
- خدماتی که در آنها نقص اطلاعات و مدارک از سوی مشتری باشد.
- خدماتی که در آنها به دلیل خارج از مهلت بودن انجام نشوند.
- هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، و مواردی که خطای ما نباشد.
- هر کالایی که بیش از 7 روز پس از تحویل برگشت داده شود
روند بازپرداخت در شاتفاپرس
- شما ابتدا باید در حساب کاربری تان بخش سفارشات، یک درخواست بازگشت وجه برای سفارش مربوطه ارائه دهید و ارسال کنید.
- پس از دریافت و بازرسی درخواست شما شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که درخواست شما را دریافت کردهایم.
- پس از پردازش درخواست، تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
- در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما، در مدت معینی از روز اعمال می شود.
بازپرداخت دیر یا از دست رفته
- اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردهاید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.
- سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.
- بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.
- اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما در 02191692297 تماس بگیرید.
موارد فروشی
فقط کالاهایی با قیمت معمولی قابل استرداد هستند. اقلام فروش قابل استرداد نیست.
شرایط گارانتی
ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما ایمیلی به آدرس shatfa.ir@gmail.com ارسال کنید و کالای خود را به آدرس: بوشهر، خیابان صلح اباد، سنگسر 9، شرکت شاتفا ارسال کنید.
در رابطه با خدمات غیر فیزیکی، در صورتی که خدمات انجام نشده باشد. و یا اشتباه و ناقص انجام شده باشد، در صورت به توافق نرسیدن و عدم انجام کامل خدمات، گارانتی بازگشت وجه قابل استفاده است.
ارسال و بازگردانی
برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به این آدرس پست کنید: بوشهر خیابان طالقانی، سنگسر 9 ، کد پستی 7517655522.
شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. در صورت بازپرداخت، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.
بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.
اگر اقلام گرانتری را برمیگردانید، میتوانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.
به کمک بیشتری نیاز دارید؟
برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگرداندن با شماره 02191692297 تماس بگیرید.