سوالات متداول

کاربر گرامی سوالات و پرسش های متداول و بیشتر پرسیده شده در بازار خدمات آنلاین شاتفاپرس در این صفحه آورده شده است.

پرسش های متداول

سوالات و پرسش های متداول و بیشتر پرسیده شده.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

وارد سایت شاتفاپرس شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، فرم درخواست را تکمیل کنید.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

در وب سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

شما میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.

در حال راه اندازی

شاتفاپرس - پایگاه خبری شاتفا

کاربر گرامی ضمن تشکر و سپاس از بازدید شما، شاتفاپرس پایگاه خبری سایت شاتفا است و به زودی شروع به کار خواهد کرد.

در پایگاه خبری شاتفا کلیه اخبار و مطالب و مقالات سایت شاتفا درج خواهد شد و شما می‌توانید از این طریق از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های سایت شاتفا با خبر شوید. برای انتقال به سایت اصلی شاتفا اینجا کلیک کنید.